Nezapomenutelné animované filmy z roku 2014: Filmová recenze

Animované Filmy 2014

Ledové království (Frozen) - Disneyho pohádka s nezapomenutelnými písněmi a působivou animací.

"Ledové království" (Frozen) se stal jedním z nejúspěšnějších animovaných filmů roku 2014. Tato Disneyho pohádka okouzlila diváky nejen svými nezapomenutelnými písněmi, jako je hit "Let It Go", ale také působivou animací. Film sleduje dobrodružství odvážné princezny Elsy a její sestry Anny v ledovém království Arendelle. Díky silnému příběhu o lásce a odvaze si získal srdce diváků po celém světě a získal řadu ocenění, včetně dvou cen Oscar za nejlepší animovaný film a nejlepší originální píseň.

Velký hrdina (Big Hero 6) - Akční komedie s chytrým robopsem Baymaxem.

Velký hrdina (Big Hero 6) je akční komedie od studia Disney, která okouzlila diváky po celém světě. Hlavním tahákem filmu je chytrý robopsík Baymax, který se stal miláčkem mnoha fanoušků. Příběh sleduje mladého génia Hiro Hamadu a jeho skupinu přátel, kteří se spojí, aby bojovali proti zločinu ve futuristickém městě San Fransokyo. Baymax sice vypadá jako roztomilý plyšový medvídek, ale dokáže se proměnit v silného bojovníka a ochránce. Film kombinuje akci s humorem a emocemi, což ho činí skvělou volbou pro diváky všech věkových kategorií.

Lego příběh (The Lego Movie) - Kreativní a zábavný film pro děti i dospělé.

"Lego příběh" je skvělým příkladem kreativity a zábavy spojené v jednom filmu. Tato animovaná komedie zaujme nejen děti, ale i dospělé diváky. Film je postaven na originálním konceptu propojujícím různé Lego světy a postavičky do jedinečného příběhu plného humoru a akce. Režiséři Phil Lord a Christopher Miller dokázali vytvořit film, který oslovil širokou diváckou základnu a získal mnoho pozitivních ohlasů od kritiků i diváků."

Boxtrollové (The Boxtrolls) - Pohádka s originálním stylem animace a dojemným příběhem.

Boxtrollové (The Boxtrolls) je animovaný film z roku 2014, který přináší divákům pohádkový příběh s originálním stylem animace. Film je založen na knize "Here Be Monsters!" od Alana Snowa a sleduje dojemné dobrodružství chlapce jménem Eggs, který vyrůstá mezi tajemnými tvory zvanými Boxtrollové. Tito bytosti nosí krabice jako oblečení a žijí pod zemí ve městě Cheesebridge. Příběh kombinuje prvky dobrodružství, komedie a napětí, což z něj činí zajímavou podívanou pro dospělé i děti. Animace filmu je vizuálně unikátní a barevná, což dodává celému dílu osobitý charakter. Boxtrollové jsou skvělou volbou pro ty, kteří hledají netradiční a originální animovaný film s hlubším poselstvím.

Jak vycvičit draka 2 (How to Train Your Dragon 2) - Dobrodružné pokračování s epickými lety draků.

"Jak vycvičit draka 2" je dobrodružné pokračování plné napětí a emocí. Film nás opět zavádí do světa Vikingů a draků, kde se hlavní hrdina Hikup snaží najít rovnováhu mezi lidmi a těmito fascinujícími tvory. Druhý díl nabízí ještě epickéjší lety draků a úchvatnou animaci, která okouzlila diváky po celém světě. Příběh plný překvapení a nečekaných zvratů potěší nejen fanoušky prvního dílu, ale i nové diváky, kteří touží po dobrodružství ve fantasy světě."

Publikováno: 11. 05. 2024

Kategorie: filmy a seriály

Autor: FrantisekHrstka